(خط سرخ شهادت ، تثبیت امر مقدس وحدت در سیستان و بلوچستان))
بصیرت از دیدگاه رهبری، بیداری اسلامی
بیداری اسلامی و حمایت از جنبش 99%
درباره وبلاگ


این وبلاگ بر آن هست تا جنبش بیداری اسلامی در سراسر دنیا را حمایت کند پس با ما همراه باشید.

پيوندها
افزایش تضمینی بازدید - افزایش پیج رنک
چاپار
سنگر دفاع از آرمانها
دانلود رایگان
ردیاب خودرو

تبادل صحبتهای ناگفته
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت از دیدگاه رهبری، بیداری اسلامی و آدرس ellahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 722
بازدید کل : 57975
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



فال امروز


<-PollName->

<-PollItems->

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

نويسندگان
علی علیکرمی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:بصیرت", :: 19:10 :: نويسنده : علی علیکرمی
در 20 دیماه سال قبل در جریان عملیات شوم تروریستی ، یکی از روحانیون و علمای انقلابی و با بصیرت سیستان و بلوچستان (مولوی مصطفی جنگی زهی) امام جمعه مسجد اهل تسنن خضرای شهر راسک ، پس از اقامه نماز مغرب ، حین بازگشت به منزل ، مظلومانه هدف گلوله قرار گرفت و به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.
اگر چه دست تقدیر به خاطر سوابق و مواضع شفاف و انقلابی او در حمایت از آرمان های انقلاب و پاسداشت خون پاک شهیدان این مرز و بوم و بویژه صیانت از حریم ولایت و وحدت امّت حول محور رهبری عزیز و حکیم انقلاب ، شهادت را به عنوان تنها هدیه قابل مجاهدتها و تلاشهای مخلصانه اش ، رقم زد  تا او نیز نامش در صف شهدای وحدت در سیستان و بلوچستان جاودانه و ماندگار بماند ، اما پیوستن او به خیل شهیدان دستاورد دیگری نیز داشت ، و آن آشکار شدن دستهای پنهان استکبار و صهیونیسم جهانی و وهابیت مرتجع بود که به دنبال تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام عصر (ارواحنا فداه) در ماه های اخیر و دستگیری عوامل این حادثه شوم و اعترافات تکان دهنده ای که ناظر بر هزینه های سنگین از جمله پرداخت 600 میلیون تومان رشوه از ناحیه وهابیون وابسته به کشورهای مرتجع عرب که این روزها نقش نوکری اجانب و جنایتکاران صهیونیستی بویژه آمریکا را بازی می کنند ، بدست آمد.
راستی چرا دشمنان اسلام و قرآن وحدت شیعه و سنّی را بر نمی تابند؟
شهید جنگی زهی از جمله روحانیون شجاع و با هویت و با بصیرتی بود که علیرغم تهدیدات فراوان ، اعلام کرده بود که شهادت را در راه انقلاب اسلامی یک افتخار بزرگ برای خود می داند و بارها با فریادی بلند اعلام می کرد که اطاعت از رهبری ، نزد اهل سنت یک واجب شرعی است ، او نه در شعار که در مواضع و عملکرد خود این حقیقت را نشان می داد.
شهید مولوی جنگی زهی اورکت نظامی را به عنوان لباس دائمی خویش برگزیده بود به عنوان یک بسیجی جهادگر و پا در رکاب و آماده ، با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نقش منادی وحدت را میان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان ایفا می کرد و بحق شهد شیرین شهادت هدیه ای الهی برای تلاشهای خالصانه او بود . گوارایش باد و راهش پر رهرو و یادش جاودانه باد.
سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور ضمن تقدیم بهترین درودها به روح بلند روحانی شهید مولوی مصطفی جنگی زهی از سربازان گمنام امام زمان (ارواحنا فداه) که در این سالها چه زیبا بسان ستاره ای در آسمان امنیت کشور درخشیده اند بخاطر دستگیری عوامل آمریکایی-وهابی این ترور شوم که ابعادی از توطئه استکباری و صهیونیستی را فاش ساخت و بدینسان چشم توده های مردم ، اعم از شیعه و سنّی را روی جنایات و توطئه های کور دشمنان اسلام و ایران اسلامی بازتر کرد ، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت های بیشتر سربازان ولایت را از خدای متعال آرزو دارد.
                                                                                                       والسلام
                                                                                    سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: